fredag den 28. oktober 2011

9. - og det blev mere fødselsdag...





Da vi kom til Desert Homestead i forgårs, spurgte rangeren Frede, hvad vi skulle næste dag ( han ville gerne sælge en eller anden tur til os ) og Frede svarede :”Oh, we´re going hotairballooning, 'cause it is my wifes birthday...” og jeg lavede himmelvendte øjne, så Frede sagde.” Forget it, forget it!”
I aftes sad vi så og ventede og ventede og ventede på vores dessert, alle andre havde fået, så Frede spurgte en af serveringspigerne, som svarede, at det jo var min fødselsdag, så de havde travlt i køkkenet med en overraskelse til mig – og jeg HADER den slags, jeg var nærmest lige ved at gå.
Efter en rum tid kom alle køkkenpigerne/drengene og servitricerne syngende ud fra køkkenet med en stor lagkage med hvid glasur og lysegrønne sukkerkatte på siderne.
Alle kom op og gav knus eller gav hånd og ønskede til lykke og så lavede de ellers det mest musikalske, afrikanske sing/dance show, hvor alle skiftedes til at komme ind i midten og optræde. Jeg tror, de gav syv numre og jeg var både rørt og glad og vil beholde det som et kært minde om Namibia og dets dejlige befolkning.
Desværre lå mit kamera på værelset, så her kommer lige et par billeder fra tidligere på dagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar